.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
علت تعویق افتتاح اتوبان تهران - شمال

زیر مسکن و شهرسازی با تاکید بر اینکه بر اساس برنامه ریزی ها قرار بود قطعه چهار اتوبان تهران- شمال تا شب عید امسال افتتاح شود، در بیان دلایل تاخیر در افتتاح این پروژه، گفت: کار اجرایی قطعه چهار به طول 22 کیلومتر از چالوس تا مرزن آباد تقریبا تمام شده است اما رانش کار را خراب کرد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از تابناك ، علی نیکزاد، وزیر مسکن و شهرسازی درباره آخرین وضعیت اتوبان تهران – شمال، ابراز داشت: قرار بود که آخرین قطعه این اتوبان را تا شب عید افتتاح کنیم، اما در این مسیر رانش زمین پیش آمد که احتمالا روند کار را چند ماه به عقب بیاندازد.

نیکزاد با تاکید بر اینکه عملیات عمرانی در قطعه یک این اتوبان ادامه دارد، درباره سایر قطعات نیز تصریح کرد: در قطعه دو و سه به دنبال بخش خصوصی می گردیم تا با مشارکت بخش خصوصی کار را دنبال کنیم.

وزیر مسکن و شهر سازی در پاسخ به این سوال که تاخیر در بازگشایی قطعه چهار تا چه زمانی خواهد بود، تاکید کرد: کار اجرایی قطعه چهار به طول 22 کیلومتر از چالوس تا مرزن آباد تقریبا تمام شده است اما رانش کار را خراب کرد.

وی تاکید کرد: در قطعه یک از حد فاصل تهران تا شهرستانک نیز کار اجرایی اتوبان تهران شمال بالغ بر 30 درصد پیشرفت داشته است.

نیکزاد در پایان درباره استفاده از باجه های سنسوری اخذ عوارض در مسیر آزاد راه تهران – قم، عنوان کرد برنامه داریم که این عوارضی ها در سایر اتوبان های بین شهری نیز نصب و راه اندازی شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 26 بهمن 1390
نه! شوخی می کنید!یعنی می خواهید بگید توی این پروژه به این بزرگی مطالعات زمین شناسی جایش را به شیر وخط داد؟
نا شناس 27 بهمن 1390
تو اتوبان فيروزكوه منطقه دليچايي يك باند تقريبا 2 يا 3 كيلومتري هنوز يك سال از افتتاحش نگذشته رانش كرد
نا شناس 27 بهمن 1390
اگر اجرائی بود مگه رضاشاه بی عقل بود که با اون کارشناسهای آلمانی به این شکل جاده طراحی کنند
آخه کی می آد جنگل و کوه تخریب کنه تا راه بسازه رانش داره زمین شناسی می خواد یه طرحی بود منابع و ذخایر به تاراج بره که دوره اکبر هاشمی تموم شد و زمینهای اطراف اتوبان با قیمت کم خریداری شد بعد خودشون با قیمت گزاف فروختند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.375 seconds.